Известие

Collapse
No announcement yet.

Обмислям да си купя GTV 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обмислям да си купя GTV 2.0

    Искам да Ви попитам какво да гледам и как върви обслужването на този автомобил демек - ролки, ремъци, водна помпа, масло мотор, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, филтър купе /климатик/, евентуално масло скорости .Какво да гледам, в какво да внимавам.
    В момента съм харесал тази:
    http://www.mobile.bg/11412155628168056

  • #2
    Поне си земи 2,0 V6 турбо.Ако намериш и фейслифтово...ма пък цената е друга.Ако намериш.
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:47.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
      Поне си земи 2,0 V6 турбо.Ако намериш и фейслифтово...ма пък цената е друга.Ако намериш.
      Де са тия Фл 2,0V6 турбо
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mobiles3359 Покажи съобщение
        Искам да Ви попитам какво да гледам и как върви обслужването на този автомобил демек - ролки, ремъци, водна помпа, масло мотор, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, филтър купе /климатик/, евентуално масло скорости .Какво да гледам, в какво да внимавам.
        В момента съм харесал тази:
        http://www.mobile.bg/11412155628168056
        Тази е с броня от първия фl.. растоянието от капака до бронята е плашещо... автоматичната антена е затапена... волана е без еър бег.. топката и лоста на ръчната са подменени също... пищялките във вратите са на дупка... Колата е била със махагонов комплект за интериора остатъците са по бутоните за стъклата ... централната конзола е мама индия.. емблеми не са останали...
        джантите са ... не казвай на никой...
        Като за 2500.... пълно обслужване на тоя мотор е към 600лв масла, ремъци, ролки, течности, свещи, гарнитура на капака на клапаните... на тоя кенеф купона тепърва предстои !!!
        А да добавя... пребоядисвана е 100% понеже липсват едни ръбове по страните както и баджовете пининфарина .
        Сменена е долна помпа (слейв цилиндър) и антифриза изглежда бистър тоест без корозия в мотора
        Last edited by _power_; d.m.y г., 01:52.

        Comment


        • #5
          Фаза 2 с двигател и компотър от фаза 1 турбо...
          Оригинално фаза 2 турбо няма,прав си !
          То си пише в търсачката...

          Всичко написано от колегите в темата за тази кола,за която е даден линка е вярно.
          Според мен човека я продава и е дал линк,мисли,че ние тук не разбираме

          2500лв е цената на колата,еко таксата е 265лв,номера 120лв,гражданска 160лв,облужване двигател и филтри ,масло и труд,около 1000лв.

          Ще я докара около 4000лв,колата е най-старата,пребоядисвана и с липси.

          Фаза 2 лусо в този ценови клас,ако намери е несравним.

          Фаза 3 най-добре да вземе,но човека иска кола за 2500-3000лв...няма такова животно

          Ако искаш ГТВ взимай фаза 2 луссо и да не е 1.8 и без кожа,взимаш караш и се кефиш.

          Comment


          • #6
            Мм нещо не мога да ви разбера.... как така няма фаза 2 с V6 Turbo, като за италиянският пазар (и някои други) само такива са се предлагали...
            п.с. по темата... пълен кенеф е това ГТВ
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Де са тия Фл 2,0V6 турбо
              Не съм казал това.Имах пред вид или шестак или фейс.

              ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:52 ----------

              Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
              Мм нещо не мога да ви разбера.... как така няма фаза 2 с V6 Turbo, като за италиянският пазар (и някои други) само такива са се предлагали...
              п.с. по темата... пълен кенеф е това ГТВ
              http://www.squadra-tuning.nl/autos/categorie/69.html
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Не съм казал това.Имах пред вид или шестак или фейс.

                ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:52 ----------



                http://www.squadra-tuning.nl/autos/categorie/69.html
                http://ww3.autoscout24.it/classified...892?asrc=st|as

                http://ww3.autoscout24.it/classified...573?asrc=st|as

                http://ww3.autoscout24.it/classified...179?asrc=st|as

                http://ww3.autoscout24.it/classified...797?asrc=st|as
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #9
                  Добре макар, че трябва да пиша в друга тема, но няма смисъл да отварям нова. Какво ви е мнението за тази кола
                  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...7&slink=9fvbit
                  Разбрах, че при тях трябва да се смени дебитомер, свещи и кабели(който са с двойно запалване и разбрах че струват 300лв), има три ламби сонди и се развалят,окачването се разтропва на всеки
                  20000км(колкото и да го правиш). Какво мислите колко пари ще ми трябват за да стегна един такъв модел.Мн ми харесва, този модел, но като разбрах какви проблеми прави ме е страх. Искам задължително бензин за да сложа газ.
                  Last edited by mobiles3359; d.m.y г., 11:39.

                  Comment


                  • #10
                    Ако искаш добро и евтино ГТВ отиди да видиш това:
                    http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...8&slink=9g98e7

                    Лично ходих да гледам колата и е карах, единствените и забележки са външни, като цяло е страхотна за парите си.
                    И съм склонен да вярвам, че километрите и са реални. Върви супер, спира супер, по окачването нищо не се чува.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mobiles3359 Покажи съобщение
                      Добре макар, че трябва да пиша в друга тема, но няма смисъл да отварям нова. Какво ви е мнението за тази кола
                      http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...7&slink=9fvbit
                      Разбрах, че при тях трябва да се смени дебитомер, свещи и кабели(който са с двойно запалване и разбрах че струват 300лв), има три ламби сонди и се развалят,окачването се разтропва на всеки
                      20000км(колкото и да го правиш). Какво мислите колко пари ще ми трябват за да стегна един такъв модел.Мн ми харесва, този модел, но като разбрах какви проблеми прави ме е страх. Искам задължително бензин за да сложа газ.
                      Тука само германки бе, оправи си линка.Тия неща дет си ги изброил се сменят при нужда, евентуално след покупката свещи да смениш не евентуално ми сигурно, има заместители дензо под 200лв и даянят къмто 50к и повече км.Окачването....да кахър е ма не чак толкоз.Предполагам за алфа ства дума.С катализаторите и ламбдите не знам как стои въпроса там кат махнеш един катализатор и става конфликт на интереси ама има си лекуване колегите дето имат опит ще кажат, аз съм с един вече го няма и проблем с ламбдата нямам щото е преди катализатора.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Де са тия Фл 2,0V6 турбо
                        Само аз съм -
                        sigpic
                        GTV 2.0 V6 Turbo Facelift
                        Lulin Group Ltd.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Alfredo Покажи съобщение
                          Само аз съм -
                          Ти си Оникален.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #14
                            ко й има на 1.8-ката ((
                            добре, неам нерви да разбирам защо никога не ми куотва нищо, еби му майката и чудо... за MaxPayne беше
                            Събирам помощи за 911 GT2

                            Comment


                            • #15
                              Версия Медио визирах.
                              Няма кожен салон,по-малко конски сили,по-малко въртящ момент,но повече разход на гориво,по-ниска максимална скорост и по-бавно ускорение.

                              Не бих си купил 1.8 .
                              Бих предпочел 1.8 единствено пред фаза 1 .
                              Иначе не.

                              Comment

                              Working...
                              X